понеділок, 27 жовтня 2014 р.



Артпедагогіка                                                               


                                                      КЗ Верхівцевський   НВК
                                                                     Верхньоднвпровського р-ну
                                                                    Дніпропетровської області
                                                                   Вчитель: Ігнатенко М.А.
 План роботи розвивальних занять

                                                       
                
              
      


1.     Знайомство. Гра «Долоньки». Поділ дітей на групи: актори, декоратори… Виразне читання віршів.
2.     Підготовка до шкільного фестивалю « Зорепад». Виявлення здібностей дітей. Вправи на розвиток зовнішньої уваги. Читання в особах.
3.     Вправи на розвиток уяви та фантазії. Гра «Я… квітка, сонце…» Як входити в роль іншого персонажу?
4.     Розвиток культури мовлення: чистоти, правильності, виразності, точності. Народні приказки та прислів'я про мову. Перегляд дитячих книг, зачитування уривків.
5.     Правильна дикція, інтонація, тональність голосу. Вправи на розвиток вміння діяти. Інценування казок про тварин «Колобок».  Чистомовки та скоромовки.
6.     Відвідування занять гуртка лялькового театру. Будинку дітей та юнацтва. Спостереження за грою акторів.
7.     Вправи на розвиток психофізичної свободи школярів. Імітування звуків. Виготовлення масок та ляльок. «Ріпка».
8.     Відпрацювання виразності через міміку, жести та невербальні засоби. Спостереження за грою акторів у фільмах.
9.     Драматизація, почуття та емоційні переживання. Психофізичні вправи. Готуємось до свята «Зорепад».
10.                       Як досягти успіху. Віра в свої здібності. Гра «Золотий стілець», «Люстерко». Інсценування Новорічної казки (підготовка).
11.                       Пластичність і відкритість. «Подорож у країну гри».
12.                       Ігри для розвитку мовлення. «Склади казку», «Протилежності», «Відгадай по зовнішнім ознакам».
13.                       Відвідування театру .
14.                       Вокальна діяльність акторів.
15.                       Традиційні зимові свята.
16.                       Підготовка до свята Нового року.
17.                       Виготовлення декорацій та костюмів.
II  семестр
1.     Граємо за сюжетом казок «Врятуй Колобка», «Завдання Снігової Королеви», «Бажання Золотої Рибки».
2.     Інсценування мирилок. Ігри «Затанцюй, як я…», «Запамятай і відтвори». Розучування напамять.
3.     «Караоке без мороки». Співаємо пісні за бажанням.
4.     «Хочу бути дорослим… (мамою, татом…; вчителем, актором)» (імітація та небувальщина).
5.     Понтоміма. Вправи «Впізнай…», «Відтвори…»…
6.     Складаємо проєкт ілюстрацій до казки.
7.     Підготовка до свята. Підготовка до весняного свята. Традиційні весняні свята.
8.     Складання віршів. Римування.
9.     Вправи на розвиток спеціальної уваги. Дикторське читання. Гра «Телебачення».
10.           Як  зявляються фільми? Професія «режисер». Інсценування сучасних казок.
11.           Декларування смішинок та анекдотів. День гумору.
12.           Вправи на розвиток уміння діяти, грати, інсценувати «Чарівне перетворення».
13.           Прослуховування дитячих пісень. Співи.
14.           Інсценування пєс.
 15.           Підсумкове заняття. «Подяка».
 

 
  Вправи на розвиток акторських здібностей: « Коло  компліментів», «На казкового героя перетворись,друзям щиро посміхнись», «Друзі про мене»,«Будьмо знайомі!», «Дерево бажань», «Корабель успіхів» , «Криголами»,«Мікрофон»,«Асоціації»,«Чарівне перетворення», «Дзеркало», «Лото імен», «Пісню голосно  співай,дружно,гей,не відставай», «Як зайчисько потанцюй та героя порятуй» ,«Цікаві історії» , «Вузлики»  , «Роби як я», «Посади квітку», «Створення груп за інтересами », «Подаруй доброту», «1.2.3- добро твори», «Допоможи казковому герою», «Навчи», «Порятуй», «Подружись», «Один, два ,три,повтори!», «Уяви» , «Я-малюю,я- художник», «Я-співаю,я-артист», «Я будую-будівельник», «Інструкцію перегорни - інструменти обери», «Товари у крамниці купуй і  обід матусі приготуй» , «Побудуємо ми  дім,будуть друзі жити в нім!», «Зайці та черепашки», «Слон та горобець» та інші.
 
 

 
 
Свято    «Колобок іде до школи»
 
                                                                      
 Розкажу вам ,гості, казку. Ось послухайте ,будь ласка.
Вам повідати готова про колобка казку нову.
Двері відчиняються ,казка починається!
Півень став у курнику ,закричав:   «Ку-ку-рі-ку!»
Баба порається в хаті,дід уже не хоче спати.
Баба :- А мій милий вареників хоче,
А мій милий колобка хоче…
Дід:- Навари, милая ,навари , милая , навари. о-ха-ха,моя чорнобривая!
   Годі,бабо, вже співати ,треба діда годувати.
  Що ти ,бабо,наварила ,що ти бабо напекла?


Неси швидше до стола!
Баба:- знов спекла я Колобка,подивись яка краса,
Весь рум’яний і кругленький …
Дід:-   ..ним  поснідаєм гарненько!
Баба: -Що ти ,діду,що ти  ,що ти?
Тобі швидше б все до рота!

 
Колобок:- Бабо ,діду. добрий ранок , я не хочу на сніданок,я не хочу на обід!...
Дід:- хай голодним буде дід?Що ти голову морочиш?
Скажи,синку, Що ти хочеш?
Колобок:- В школі хочу вчитись я ,щоб отримувать знання!
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар